reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Matej Mešťánek

Matej Mešťánek

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

svet kol mna

Matej Mešťánek

svet kol mna

Raz mi jedno dievča povedalo Mato! prečo ta maju ludia radi?? porozmyšlal som a odpovedal snad pre môj humor priatelsku naladu? Smutne pokrutila hlavou a povedala nie už davno nie,ludia ta maju radi pre tvoje rastlini peniaze služby ktore im si schopny sprostetkovať.Pri tichto vetach ma striaslo a sam seba som presvičal že to nemôže byt pravda ved len včera som bol snimi na pive potlapkavali ma po pleci a presviedčali ma o svojom priatelsvte....Tieto jej veti mi stale vrtali hlavou a tak som si povedal že si to vyskušam po nejakej dobe som oznamil priatelom že rastlini už nebudu učty v krčme už nemôžem platit a je mi luto ale tamten pruser už nevybavim.Po nejakej dobe priatelia prestali pisat volat ma von a nakonec celkovo prerušili somnou kontakty.Po tomto krutom zisteni som sa uzavrel do seba čimdalej menej som vychadzal von čim dalej viac som pil, fajčil, doma gemblyl.Po istej dobe sa mi ozval jeden z pratelov či neskočime na pivko špeka samozrejme hned som očakaval že bude dačo odomna chcet a preto som bol naozaj prekvapeny ked špeka ubalil zo svojho a pivko zaplatil tiež.

  • 26. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 100x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu